Certyfikacja Certiport

Obsługa edytora tekstu Microsoft Word-certyfikat Microsoft Office Specialist

Szczegóły szkolenia

45 godzin lekcyjnych

Szkolenie grupowe, poziomy podstawowy – średniozaawansowany.

Szkolenie odbywa się wyłącznie w formie stacjonarnej.

1. Tworzenie i zarządzanie dokumentami

 1.1. Tworzenie dokumentu

  • tworzenie nowych pustych dokumentów, tworzenie nowych dokumentów przy użyciu szablonów, importowanie plików, otwieranie nienatywnych plików bezpośrednio w programie Word, otwieranie pliku PDF do edycji w programie Word 

1.2. Poruszanie się po dokumencie

  • wyszukiwanie tekstu w dokumencie, wstawianie hiperłączy, tworzenie zakładek, używanie Idź do

1.3. Formatowanie dokumentu

  • modyfikowanie ustawień strony, zmiana motywów dokumentu, zmiana zestawów stylów dokumentu, wstawianie prostych nagłówków i stopek, wstawianie znaków wodnych, wstawianie numerów stron

1.4. Dostosowywanie ustawień i widoków dokumentów

  • zmiana widoków dokumentu, korzystanie z powiększenia, dostosowywanie paska narzędzi szybkiego dostępu, dostosowywanie wstążki, dzielenie okna, dodawanie wartości do właściwości dokumentu, używanie pokaż/ukryj, nagrywanie prostych makr, przypisywanie klawiszy skrótów, zarządzanie bezpieczeństwem makr

1.5. Przygotowywanie dokumentów do drukowania lub zapisania.

  • konfigurowanie dokumentów do druku, zapisywanie dokumentów w alternatywnych formatach plików, drukowanie sekcji dokumentów, zapisywanie plików do zdalnych lokalizacji, zabezpieczanie dokumentów hasłami, ustawianie skalowania wydruku, utrzymywanie wstecznej kompatybilności

2. Formatowanie tekstu, akapitów i sekcji

2.1. Wstawianie tekstu i akapitów

  • dołączanie tekstu do dokumentów, znajdowanie i zastępowanie tekstu, kopiowanie i wklejanie tekstu, wstawianie tekstu za pomocą Autokorekty, usuwanie pustych akapitów, wstawianie pól wbudowanych, wstawianie znaków specjalnych

2.2. Formatowanie tekstu i akapitów

  • zmiana atrybutów czcionki, używanie funkcji Znajdź i zamień do formatowania tekstu, używanie malarza formatów, ustawianie odstępów między akapitami, ustawianie odstępów między wierszami, czyszczenie istniejącego formatowania, ustawianie wcięcia, podświetlanie zaznaczeń tekstu, dodawanie stylów do tekstu, zmiana tekstu na WordArt, modyfikowanie istniejących atrybutów stylu

2.3. Porządkowanie i grupowanie tekstu oraz akapitów

  • zapobieganie tworzeniu sierot w akapitach, wstawianie podziałów w celu utworzenia sekcji, tworzenie wielu kolumn w sekcjach, dodawanie tytułów do sekcji, wymuszanie podziałów stron

3. Tworzenie tabel i list

3.1. Tworzenie tabel

  • konwertowanie tekstu na tabele, konwertowanie tabel na tekst, definiowanie wymiarów tabeli, ustawianie opcji Autodopasowania, używanie szybkich tabel, ustalanie tytułów

3.2. Modyfikowanie tabeli

  • nadawanie styli tabelom, modyfikacja czcionek w tabelach, sortowanie danych tabeli, konfigurowanie marginesów komórek, używanie formuł, modyfikowanie wymiarów tabeli, scalanie komórek

3.3. Tworzenie i modyfikowanie list

  • dodawanie numeracji lub punktorów, tworzenie własnych punktorów, modyfikowanie wcięć list, modyfikowanie odstępów między wierszami, zwiększanie i zmniejszanie poziomów list, modyfikowanie numeracji

4. Stosowanie bibliografii

4.1. Tworzenie przypisów końcowych, przypisów i cytatów

  • wstawianie przypisów końcowych, zarządzanie lokalizacjami przypisów dolnych, konfigurowanie formatów przypisów końcowych, modyfikacja numeracji przypisów dolnych, wstawianie symboli zastępczych cytatów, wstawianie cytatów, wstawianie bibliografii, zmiana stylów cytowania

4.2. Tworzenie podpisów


  • wstawianie przypisów końcowych, zarządzanie lokalizacjami przypisów dolnych, konfigurowanie formatów przypisów końcowych, modyfikacja numeracji przypisów dolnych, wstawianie symboli zastępczych cytatów, wstawianie cytatów, wstawianie bibliografii, zmiana stylów cytowania

5. Wstawianie i formatowanie obiektów

5.1. Wstawianie i formatowanie bloków konstrukcyjnych

  • wstawianie szybkich części, wstawianie pól tekstowych, wykorzystywanie organizera do zamków budowlanych, dostosowywanie bloków konstrukcyjnych

5.2. Wstawianie i formatowanie kształtów oraz SmartArt

  • wstawianie prostych kształtów, wstawianie grafiki SmartArt, modyfikowanie właściwości grafiki SmartArt (kolor, rozmiar, kształt), zawijanie tekstu wokół kształtów, pozycjonowanie kształtów

5.3. Wstawianie i formatowanie obrazów

  • wstawianie obrazów, stosowanie efektów artystycznych, stosowanie efektów obrazu, modyfikowanie właściwości obrazu (kolor, rozmiar, kształt), dodawanie szybkich stylów do obrazów, zawijanie tekstu wokół obrazów, pozycjonowanie obrazów

W celu sprawdzenia efektów kształcenia po szkoleniu przeprowadzony zostanie egzamin wewnętrzny przy komputerze.

2500 zł/osobę – cena nie uwzględnia opłat za egzaminy końcowe i materiały powtórzeniowe

Płatności należy dokonać w dniu rozpoczęcia szkolenia. Dopuszcza się następujące formy płatności:

  • gotówka
  • karta płatnicza
  • przelew bankowy

Wpłaty gotówkowej lub przy użyciu karty płatniczej należy dokonać w naszym sklepie (Quatro Computers, ul. Matejki 2, parter). Pieniądze możesz wpłacić również przez internet na nasze konto bankowe. Szczegóły znajdziesz tutaj.